Friday Post - The Colour Squad #11

Hur hittade ni varandras bloggar? Jag vet faktiskt inte haha, Alexandra hittade min, sen hade jag varit inne på Alices blogg någr gånger redan när jag kollat på kommentarer på andras bloggar. Aminas blogg hade jag också sett innan hon blev medlem, men kommer inte ihåg hur haha.

Hur kom ni på namnet? Alice kom på något med att man skulle komma på massa saker som man gillar haha. Så vi sa "då skriver vi tio saker vi gillar och så ser vi om vi kommer på något namn med dom orden" Vi höll på med de ganska länge haha.

Vad har ni gemensamt? Vi alla gillar ju ajälvklart att blogga, vi gillar att fota. Vi är nog alla lite konstiga.

Favvolåt? Min favoritlåt är nog "king of the radio" med the fooo

Favvoband? THE FOOO 

Favvoartist? de i the fooo duuuhhh

Gillar ni bananer? Jag älskar bananer

Är ni experter på att rapa? Jag är

Favorittå? Lillemannen längs ut (inte stortån)

Doppa huvudet i mjöl och andas eller doppa huvudet i skum och andas? Mjöl ofc

Bästa med att vara medlem i tcs? Allting är superbra haha.
 

Hur länge har tcs funnits?Allting startades ju i november förra året, men tcs blev ju liksom inte riktigt till (ed namnet och så) förens vi hade Alice med också haha. Och sen kom ju Amina också!

Bästa med medlemarna? Att vi alla är lika dåliga på att planera friday post varje vecka. Haha skojar bara. det är superbra att vi har ungefär samma intressen och sånt så man liksom kan prata om dom hah.

Kände du någon i tcs innan du blev medlem? Kände och kände, jag och Alexandra hade ju pratat ett tag innan just TCS blev till. Så ja kan man väl säga!

Vem står dig närmast i tcs? Alexandra skulle jag tro..

Hur uppkom idén om tcs? Alexandra skrev till mig och frågade om jag ville vara med i hennes och två andras (tror jag) bloggäng. Men sen lämnade dom om man säger så.. Så alexandra kom väl på idéen.

Vilka kameror använder ni? Jag har en Canon EOS1100D och bara längtar efter att jag har råd med en ny.

Gillar ni annanas eller mango bäst? Är inte så förtjust i någon av dom, men ananas 
 
Vart handlar ni mest kläder? Den senaste tiden har jag nästan bara handlat på Ebay (ebay är min favoritsida)

 

 
 
 
 
 
 
 
 
http://missgirlygirl.blogg.se/

Kommentarer
♥Kommentar från: Ebba♡

Little mix:)

♥Kommentar från: Sa

Little Mix ;D <33

♥Kommentar från: Sandra

hahahah mitt namn blev ''sa''
Men Little Mix :3
(Igen för vad ''sa''? xD)

♥Kommentar från: elina

little mix :D

♥Kommentar från: Anonym

Little Mix såklart! Älskar dom! :D
/Faye

♥Kommentar från: Faye

Little Mix såklart! Älskar dom! :D
/Faye


Kommentera inlägget här:

♥Namn:

♥E-postadress: (bara jag som ser)

♥Hemsida:

Kom ihåg mig?

♥Din kommentar: