Nu

Well, nu har jag varit borta ett litet tag (eller ganska länge). Det har varit superskönt att inte behöva tänka så mycket på bloggen utan att bara behöva va liksom. Det känns inte kul att uppdatera bloggen när man måste uppdatera och man inte har något att säga.. det är ju mycket roligare när man har något att säga om ni fattar.

Så vad har jag haft för mig? Ja, hela förra veckan va jag ju och praoade på ett dagis, de va kul fast jag var superdupertrött när jag kom hem varje dag. Sen denna veckan har jag mest pluggat, eftersom jag hade prov i torsdags. Igår var jag på min väns isshow och innan de på min andra väns simtävling. Båda va superduktiga. Igårkväll va jag ute med några vänner och åt pizza, sen åkte vi vidare hem till en och bara pratade. Kom hem runt 11 tror jag och jag va så trött så jag gick typ raka vägen till sängen och somnade, med smink och allt hah. JUSTE JA, jag har ju klippt mig också (sa jag de innan?) Såhär ser de ut iallafall!
Den nya designen är nästan klar och kommer förhoppningsvis upp idag!!

Kommentarer
♥Kommentar från: Clara

Fin blogg! Gå gärna in på min och kommentera vad du tycker på mitt senaste inlägg. Kram :)

♥Kommentar från: Sandra

Så fin du är,älskar din blogg ♥

Svar:
Ellie


Kommentera inlägget här:

♥Namn:

♥E-postadress: (bara jag som ser)

♥Hemsida:

Kom ihåg mig?

♥Din kommentar: