Tankar

Jag är inne i någon konstig period då jag helst inte gör någonting, utan bara vill ligga hemma med en chipspåse och cola. Men det går ju inte. Jag vaknar på morgonen, gör mig klar, åker till skolan, kommer hem och vill bara sova. Det är typ mina dagar nu för tiden. Är så sjukt trött och det händer ingenting spännande i livet just nu. Det som är positivt nu är iallafall att det börjar bli ljusare och ljusare ute, att snön är borta och att det är någorlunda varmt. Åh vad jag längtar till sommaren! Har ni någon favoritårstid? Eller gillar ni allla lika mycket?
 

Kommentarer
♥Kommentar från: Emma

söt bild! Fick en att längta till sommaren, som är min favvo!

♥Kommentar från: Simon G

Åh vilken fin bild! Vintern ligger väl sist om jag måste välja och de andra årstiderna är lika bra iallafall när det gäller fotografering. =)

♥Kommentar från: Tommy

gillar bara sommaren och våren när det är varmt.

♥Kommentar från: Annika

Jag gillar alla årstider på sitt sätt :)

Dock när det gäller att fotografera, så gillar jag mest vår och sommar. Fotar inte så mycket under vintern :s

♥Kommentar från: Frida

Sånna där perioder behöver man något som får en att lyfta på arslet, men först kanske man faktiskt behöver lite vila :)

♥Kommentar från: Linda Lövberg Hjären

Min favoritårstid är våren och sommaren :)


Kommentera inlägget här:

♥Namn:

♥E-postadress: (bara jag som ser)

♥Hemsida:

Kom ihåg mig?

♥Din kommentar: