Snart tillbaka

Jag har haft en såndär period i typ evigheter, typ ett halvår, när jag inte vetat om jag ska fortsätta blogga eller inte. Jag tycker det är sjukt kul å blogga men det är samtidigt skönt att inte behöva göra det. Men jag har iallafall beslutat att fortsätta, eftersom jag älskar det! Men kommer fortsätta med min lilla bloggpaus några dagar till. Vet inte riktigt vad jag ska göra för inlägg, eftersom jag har väldigt dålig fantasi.. Nu ska jag sova, för jag har varit så sjukt trött i flera månader, så jag behöver det haha. Kram
Bilden är ifrån weheartit

Kommentarer
♥Kommentar från: joy

Nu drar jag igång veckans blogg efter många efterfrågningar! De tre vinnarna presenteras på tisdag och visas då för flera tusen dagliga läsare^

Du får jätte gärna delta eftersom du har en väldigt fin blogg!!

http://blogozine.se/joys/2014/06/04/3432/#comments

♥Kommentar från: MADDISENJ.SE

riktigt härlig bild

♥Kommentar från: Maja!

En paus behövs lite då och då :)

♥Kommentar från: Freja

Samma här. Men jag kommer nog ändå blogga ett tag till. Men som sagt, lusten försvinner ibland.


♥URL: http://meebe.se
♥Kommentar från: Julia ;DD

Håller helt klart med, blogga kan va riktigt skönt att slippa ibland men branå kul ändå:D♥

♥Kommentar från: Isabelle

Kände likadant för någon månad sen,så jag bestämde mig att ta en rejäl paus och nu efter ett tag flr allt på igen!Fixa ny design eller nått,som en nystart.Den fungerade för mig:)

♥Kommentar från: Carro - en alternativ bloggerska

Ibland krävs lite andrum innan man kan fortsätta. Vill du så kan jag göra ett inlägg med inspiration till blogginlägg? :)

Tänkte tipsa om en tävling som just nu finns i min blogg där man kan vinna valfritt smycke från Mirano Design, checka tävlingskategorin :) Kramisar Carro

♥Kommentar från: Julia ♥

Jätte fin blogg, var gärna med i min veckans blogg då skulle jag bli jätte glad! ♥

♥Kommentar från: Ida - Hon som föddes med LKG

Kan vara skönt med en paus ibland :)

♥Kommentar från: livet med Asperger och kronisk smärta

Hej tänkte bara tipsa om att du just nu kan vinna två stycken super läcka nagellack från LAYLA på min blogg, kolla in vet ja:)

http://www.domkallarmighannes.com/2014/08/tavling-vinn-nagellack-fran-layla.html

Gillar du inte sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra helg:) kram


Kommentera inlägget här:

♥Namn:

♥E-postadress: (bara jag som ser)

♥Hemsida:

Kom ihåg mig?

♥Din kommentar: